آخرین اخبار
1400/12/17 سه‌شنبه
🔷بازدید رئیس دانشگاه پیام نور لرستان و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه  از سه مرکز/واحدِ الیگودرز، دورود و ازنا

.

🔷بازدید رئیس دانشگاه پیام نور لرستان و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه  از سه مرکز/واحدِ الیگودرز، دورود و ازنا

🔹دکتر سپه وند به همراه حجت الاسلام گراوند و جمعی از مدیران ستاد استان از مراکز و واحدهای الیگودرز، دورود و ازنا بازدید به عمل آوردند.(۱۶اسفند۱۴۰۰)

🔹به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این بازدیدها ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت دانشگاه و پروژه های عمرانی نیمه تمام، نشستهای صمیمانه ای هم با مسئولین، اساتید و کارکنان جهت بررسی مهمترین مشکلات و دغدغه ها و راهکارهای پیشنهادی آنان برگزار شد.   

🔰حجت الاسلام گراوند مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در جمع اساتید و کارکنان مراکز و واحدهای الیگودرز، دورود ازنا با تمرکز بر همین جهاد تبیین تاکید کرد: اساس بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین است چه اینکه مقام معظم رهبری مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم را در چند محور به زیبایی تمام تبیین نمودند از جمله تبیین وضعیت سابق و وضعیت موجود و تبیین افق و گام پیش رو را که (گام تمدن‌ساز )است. به عبارتی تبیبن این که چه بودیم؟چه هستیم؟ و به کجا بایستی برسیم؟ را به زیبایی تمام در قالب بیانیه گام دوم که نقشه راه تحولی هست را برای همگان به زیبایی تمام ترسیم و تبیین نموده اند.

🔹در ادامه دکتر سپه وند در جریان  بازدید از این مرکز/واحدهای سه گانه، ضمن تمرکز بر تبیین وضعیت موجود دانشگاه پیام نور، راهکارهای حرکت به سمت وضع مطلوب را مشخص و این مهم را منوط به همدلی و همکاری همه ی اعضای خانواده ی بزرگ دانشگاه پیام نور لرستان دانست.


🔹دکتر سپه وند تاکید کرد: به رغم وجود حجم بزرگی از مسائل و مشکلات انباشته ی دانشگاه پیام نور لرستان، این دانشگاه باید عزم خودرا برای اینکه از خاک بلند شود و روی پای خود بایستد جزم کند. به میدان آوردن سرمایه ی انسانی ارزشمند این دانشگاه یعنی اعضای توانمند علمی و کارکنان اداری دارای تجربه ی انباشته ی تبدیل به دانش شده مهمترین راهکار پیش روی ما برای تحقق این امر است.


🔹در این سه ديدار صمیمانه، روسای مرکز الیگودرز(دکتر احمدی) و روسای واحد های دورود (دکتر گراوند) و ازنا (دکترپورهادیان)، ضمن خیر مقدم به ریاست استان، مسئول نهاد نمایندگی رهبری و هیات همراه، گزارشی از عملکرد و مشکلات دانشگاه ها در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، اداری و عمرانی بیان کردند. 

🔹همچنین در این دیدارهای جداگانه، برخی اعضای هیات علمی و کارکنان اداری نظرات خود را پیرامون مشکلات و مسائل دانشگاه ارائه کردند.

🌴در پایان بازدید از مرکز الیگودرز رییس دانشگاه پیام نور لرستان،مسئول نهاد رهبری دانشگاه، رییس دانشگاه الیگودرز، به مناسبت هفته منابع طبیعی هر کدام به طور جداگانه در محوطه دانشگاه نهالی غرس کردند.

🇮🇷روابط_عمومی_دانشگاه_پیام_نور_لرستان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر